آخرین مقالات

درخواست مشاوره

ژل لب روسی چیست ؟

تزریق ژل لب روسی کلینیک وینا

تزریق ژل لب روسی

برای داشتن لب های زیبا و جذاب نیازی به جراحی های سنگین و زمان بر و پر هزینه ندارید تنها کافی است روش تزریق ژل را انتخاب کنید تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی به لب های زیبا دست پیدا کنید. تزریق ژل لب روسی یکی از بهترین روش ها می باشد که محبوبیت زیادی را به دست آورده است. در کل مدل های مختلفی برای تزریق ژل لب وجود دارد که یکی از آنها مدل لب روسی است که بر اساس ساختار و شکل لب های خانم های روس، الهام گرفته شده است. با این حال توجه داشته باشید که به دلیل بزرگ شدن و کشیدگی بیش از حد لب ها در این روش، تزریق لب روسی برای افرادی که لب های بزرگ و یا چشم های کوچک دارند، به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود.

در این روش همواره تزریق بیشتر در ناحیه وی شکل لب اتمام می شود تا بر روی این نقطه تاثیر بیشتری بگذارند. این شیوه تاثیر زیادی بر روی ظاهر لب ها می گذارد به همین دلیل برای افرادی که حالت طبیعی می خواهند توصیه نمی شود اما برای افرادی که لب های بسیار باریک و بدون حالت دارند توصیه می شود تا با کمک آن بتوانند به لب های خوش حالت دست پیدا کنند.

برای تزریق ژل لب روسی چه میزان ژل باید تزریق شود

هر فرد دارای لبی می باشد که ساختاری دارد که هنگام تزریق ژل روسی به لب ها باید به این ساختار و حالت توجه کرد تا بتوان بهترین حجم ژل را برای لب ها انتخاب کرد، پزشک پس از معاینه لب های شما همواره میزان تزریق  ژل لب روسی را تعیین می کند تا زمان مراجعه آن میزان را دریافت کنید. در حالت عادی پزشکان کمتری حجم تزریق ژل را یک سی سی می دانند یعنی برای افرادی که در حالت عادی خود دارای لب های متوسطی هستند می توان با تزریق مقدار کمی ژل به راحتی به نتیجه رسید و لب های خود را حالت داد اما برای افرادی که لب های باریک و ظریف و بدون حالت دارند باید میران بیشتری ژل استفاده کرد تا لب بتواند حالت بگیرد.

همچنین بخوانید :   تاثیرات بوتاکس روی صورت ، تاثیرات درمانی تا افزایش زیبایی صورت

حجم تزریق همان گونه که گفتیم از ۱ سی سی شروع می شود و تا ۵ سی سی هم ادامه دارد که این حجم از تزریق تنها توسط پزشک براساس لب شما تعیین می شود. برای لب های روسی همواره ژل ها بیشتر در ناحیه بالایی لب تزریق می شوند تا حالا وی شکل به خود بگیرد.

عوارض تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی ممکن است عوارضی هم برای افراد به همراه داشته باشد. اگر پزشکی که درمان را انجام می‌ دهد مهارت بالایی داشته باشد، در این صورت تزریق نباید هیچگونه عوارض جانبی طولانی مدتی داشته باشد. عوارض جانبی کوتاه مدت این درمان عبارتند از:

  • مقدار کمی خونریزی از جای تزریق‌ها
  • کبودی
  • ورم
  • حساسیت به لمس

این عوارض معمولا ظرف 48 ساعت بعد از درمان رفع می‌شوند. که برای رفع آنها لازم است از کمپرس یخ استفاده کنید تا ورم و کبودی از بین رفته و ژل جذب لب های شما شود و به خوبی حالت بگیرد. البته ناگفته نماند که بعضی از افراد ژل لب خود را آنلاین خریداری می‌کنند و تلاش می‌کنند خودشان تزریق را انجام بدهند، برخی دیگر هم برای تزریق ژل و سایر درمان‌های زیبایی به بیوتی تراپیست‌هایی که آموزش خیلی کمی دیده‌اند مراجعه می‌کنند. چنین اقداماتی باعث عوارض جانبی طولانی‌ تری می‌ شوند که شایع ‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • خونریزی شدید
  • کبودی و ورم زیاد
  • نامتقارن بودن لب‌ها که به خاطر یکنواخت نبودن تزریق‌ها بروز می‌کند
  • برآمدگی‌ها و ناهمواری‌های روی سطح لب‌ها که به دلیل استفاده از تکنیک‌های نامناسب تزریق به وجود می‌آیند.

پس باید هم به محل انجام تزریق و پزشک توجه کنید و هم باید به مواد استفاده شده و نحوه تزریق توجه نمایید تا دچار مشکلات نشوید و در صورت بروز عوارض کوتاه مدت هم به سرعت آنها را بهبود ببخشید و از بین ببرید.

آیا این نوع از تزریق ژل لب روسی درد دارد ؟

بسیاری از افراد علاقه وافری به تزریق ژل لب روسی دارند زیرا از این طریق می توانند لب های جذاب و دیدنی داشته باشند، این گونه افراد همواره می پرسند که آیا این نوع از تزریق ژل لب روسی درد دارد، در جواب این گونه افراد باید بگوییم که خیر این روش تزریق هیچ گونه دردسری را برای شما به همراه ندارد زیرا پزشک قبل از تزریق هم از بی حس کننده های موضعی استفاده می کند و هم این روش تزریق همواره تعداد ورود سوزن به لب کمتر است در نتیجه تا شما دردی احساس کنید عمل تزریق به اتمام رسیده است.

همچنین بخوانید :   تزریق بوتاکس پیشانی - دلایل تزریق ، نحوه انجام و مراقبت های قبل و بعد از آن

سبک بودن روش تزریق و کم بودن محل‌های تزریق در این روش موجب می‌شود فرد هیچ دردی را تحمل نکند یا هیچ احساسی در زمان درمان نداشته باشد. در این روش اصولا یک تزریق در ناحیه خط لب اتمام می شود که این می تواند درد را به حداقل برساند. نداشتن درد می تواند به عنوان یک مزیت عالی شناخته شود به همین دلیل افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده تا بدون نگرانی به تزریق ژل بپردازند و با کمک آن به لب های خود حالت بدهند، مسلما لب علی خوش حالت بر روی چهره شما هم تاثیر به سزایی می گذارد.

نکاتی که باید درباره ی تزریق ژل لب روسی بدانید ؟

درباره تزریق ژل لب روسی نکات مهمی وجود دارد که شما باید آنها را بدانید تا دچار مشکلات نشوید مثلا باید قبل از اقدام به تزریق ژل لب روسی همواره بهترین مرکز را پیدا کنید و برای بررسی و معاینه لب های خود به پزشک مراجعه نمایید تا بدانید که آیا می تواند این روش تزریق را انجام بدهید و چه میزان ژل نیاز دارید، سپس باید از مصرف دارو های رقیق کننده خون، سیگار، دخانیات و غیره خودداری کرد و بدون آرایش و ژل های قبلی اقدام به تزریق این ژل نمود.زمان تزریق از حرکت دادن صورت باید خودداری کنید و پس از انجام هم باید از ماساژ دادن و شستشو دادن صورت تا مدتی جلوگیری نمایید تا بتوانید به نتیجه مطلوب برسید و لب های شما قرینه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخگوی شما هستیم